MASHKA

  • Wishlist
  • Login / Register Register
  • Cart
    0

Vračilo in reklamacija izdelkov

V primeru, da s kupljenim nakitom iz kakršnega koli razloga ne boste zadovoljni, lahko postopate skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot) in kupljeno blago vrnete:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@mashka.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Potrošnik mora nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Mashka TM d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 9a, 1000 Ljubljana.

Po prejemu blaga oz. v 14 dneh po prejemu odpovedi pogodbe podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ob vračilu izdelkov se vrne strošek kupnine izdelkov, ne pa tudi stroški pošiljanja blaga. Stranka mora obvezno v roku 14 dni od prejetega blaga javiti na mail info@mashka.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Izdelke se mora poslati na naslov:

Mashka TM d.o.o.

Cesta Ljubljanske brigade 9a

1000 Ljubljana

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje ali nošenje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je na voljo tu.

Reklamacija

Spletna trgovina Mashka biseri spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zato se kot ponudnik po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec lahko poveže telefonsko na številko 068 153 806 ali po elektronski pošti na info@mashka.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mashka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina Mashka biseri bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo ter sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si kot ponudnik prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, o tem nemudoma obvestite dostavno službo in nas o reklamaciji obvestite na info@mashka.si. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako, vam ga bomo zamenjali ali vrnili vaš denar. Tudi v tem primeru mora biti izdelek v nerabljenem stanju in v originalni embalaži oz. v takem stanju, kot ste ga prejeli.

 

Stvarna napaka

 O stvarni napaki govorimo kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Right Menu Icon
Obvestite me, ko bo izdelek na voljo Prosimo vnesite vaš e-mail naslov.
Email Vašega e-naslova ne bomo delili z nikomer.